sâmbătă, 10 octombrie 2009

Viata mea

Ma numesc Razvan am 11 ani. Imi plac calculatoarele la nebunie si sunt elev in clasa a V-a.

Nu imi prea place scoala, mai ales profu de biologie. E un enervant si jumatate si imi vine sa nu ma duc la ore cand am cu el. In rest toti profii sunt destul de buni, chiar si diriga.

Dar sa lasam scoala: e prea plictisitoare. Mai bine va spun cam ce fel sunt eu. Ma plictisesc repede, nu imi prea plac zilele de luni pana vineri, dar weekendu-l il ador ca nu merg la scoala. O sa incerc sa scriu pe acest blog saptamanal.

3 comentarii:

RAZzVAN_COoL spunea...

comentati

Anonim spunea...

foarte frumos blogul

BRSlayer spunea...

Pai daca toti profii sunt buni (mai putin cel de biologie) de ce nu iti place scoala? Asculta la cineva mai mare, chiar daca te plictiseste, trebuie sa iei scoala in serios!