joi, 26 noiembrie 2009

Prietenii mei

Stiu ca nu am mai postat de mult timp pe blog, dar am revenit cu un alt subiect: Prietnii mei. EI sunt: Ciu, Alex, Robert, Cosmin, Stefan, Denis si Floriana.
Ciu e un tip de treaba,e copilu viceprimarului si invata foarte bine. Alex e un baiat scund si blond, cam laudaros, defapt foarte laudaros, si plin de sine.
Robert e un tip obsedat de calculatoare si de Master Chief, dar are o problema, pare cam nebun. Cosmin e cel mai amuzant dintre toti si ar merita titlul de clovn imperial(daca exista asa ceva). Problema lui e ca il bate oricine. Stefan si Denis sunt ca o pereche. Daca nu iese unu afara la joca nu iese nici celalaltsi amandoi sunt niste tipi amuznati si cand le auzi o gluma razi o ora. FLoriana e fata prietenoasa si e nebuna dupa inimioare si alte chestii de astea scarboase, da partea buna e ca nu ma uraste ci e singura fata care ma agreeaza.
Mai am multi prieteni da' nu am timp sa scriu acum de toti.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Dap!Asa e!Eu sunt Ciu ce incredibil!Sinu imi place sa ma laud cu functia tatalui meu!
Eu cu Razvanozila si cu Cosminozila suntem cei mai tari din clasa(sau cel putin din punctul nostru de vedere).Eu cu Cosminozila am fost primii prieteni ai lui Razvanache de cand s-a mutat!Este un tip destept,dregut(nu va imaginati nimic scarbos...)si are lipici la fete mai ales la cele la care vrea.

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

fetele astea ! numai prostii au in cap. Auzi la ea...inimioare si chestii roz...

Anonim spunea...

cand mai scrii ceva nou?

RAZzVAN_COoL spunea...

Voi incerca sa scriu catmai repede.