sâmbătă, 19 decembrie 2009

Iarna

In sfarsit a sosit iarna!(De fapt a venit mai devreme) De 4 ani nu a mai fost zapada asa de mare, in Galati. Cand mama mi-a zis ca zapada e pana la brau nu am crezut-o, dar cand m-am uitat tot ce veddeam cu ochii era alb imaculat. Am rugat-o pe mama sa ma lase sa merg la joca si a acceptat. Am mers in parc cu prietenii si am turnat zapada cu mainile inghetate pe tobogan. Ne dadeam fiecare cum vroiam: pe spate si cu capul jos, in genunchi, in picioare si uneori cadeam in cap de pe tobogan, iar alte ori alunecam fara sa vrem pe tobogan si ajungeam jos vraiste si mai veneau si ceilalti peste noi iar astfel ajungeam plati ca un fulg de nea. Daca inghetam mergeam la automat si ne luam fiecare cate o ciocolata calda la 50 de bani. In timp ce mergeam spre casa observam ca sireturile erau bocna, pantalonii aveau turturi de gheata la fel ca fularul si fesul. Geaca era alba iar cand puneam mana pe un lucru de metal manusa ingheta si ramanea lipita de gard, clanta sau alte metale. Noi eram inghetati iar picioarele si mainile erau rosii, tremurau si ne dureau de la frigul cel aspru. Zapada e super, si abia astept craciunul!!