joi, 18 februarie 2010

Colegii mei

A trecut foarte mult timp de cand nu am mai scris ceva. Cand vroiam sa postez ceva, imi aduceam aminte ca nu mai aveam despre ce sa scriu. Dupa ce mi-am batut mintea o gramada am gasit ceva, un subiect cat de cat bun. Acum sa trec la subiect, sa va povesetesca cateceva despre toti. Defapt, nu de toti ar dura prea mult si chiar nu vreau sa scriu de toti (am motivele mele intemeiate).
O sa incep cu Ciu. Cred ca va mai aduceti aminte cate ceva de el din postarea "Prietenii mei" El e cel mai bun prieten al meu din clasa si vorbesc cu el in fiecere ora, pauza, in fine, vorbesc cu el mereu. E amuzant invata bine si sper ca i-au trecut vanataile pe care i le-am facut. Nu cred ca o sa ii treaca, pentru ca in fiecare zi ii fac altele noi. Oricum, le merita.Pentru cei care nu sunt colegi de clasa, porecla Ciu vine de la numele lui de familie, CIUmacenco.
Cosmin e al doilea prieten al meu. Isi ia bataie mereu de la Ciu si uneori de la mine. E amuzant si de fiecare data scorneste o gluma noua.
Dani e prieten bun cu Coamin, cu Ciu mine si putin cu Claudiu. Se enrveaza repede, chiar foarte repede si de fiecare data isi descarca nervii pe Cosmin, in rest e si el amuzant, dar nu il intrece pe Cosmin.
Claudiu, sau dupa porecla Carcel e mic de statura, chiar foarte mic as putea spune pitic de gradina. Face si el glume, rar dar macar le face. De fiecare data cand incearca sa dea in cineva trebuie sa sara ca sa ajunga cu palma pana la cap. Are o calitate foarte mare, nu e paracios si stie sa pastraze un secret, sper.
Robert e seful clasei si se da mare si tare. Face mult tupeu dar are si el o calitate pe nu mi-o aduc aminte chiar acum.
Marian e prieten cu Robert si se pricepe la fotbal, din cate am vazut. E adevarat, face si el tupeu dar macar e amuzant, aproape la fel de amuzant ca si Cosmin.
George e prieten cu Marian si Robert si are aceleasi calitati ca si Marian, dar si aceleasi defacte si e destul de enrvant.
Gheorghe e putin mai gras decat ceilalti dar asta nu conteaza. Se cam baga unde nu trebuie sta nasul si are un cos, cred ca e un cos, pe nas. Bine-nteles ca are si el o calitate,e vorbaret.
Andrei e un bagaret si e chiar enervant. Se baga peste noi cand vorbim si se stramba, e prea copilaros.
Cristi e amuzant, desigur, nu precum Cosmin. E prieten cu Andrei si rad impreuna in fiecare pauza.
Am terminat cu baietii, sa continui cu fetele.
Ana e inteligenta si inventiva si alte de astea. E inalta, defapt foarte inalta, de aceea Cosmin ii zice girafa. E "sora" cu Ciu si cu Cosmin. E prietena foarte buna cu Deea.
Deea e si ea o fata destepta, isteata, se supara destul de usor, e prietenoasa si alte de astea.
Iustina e ... . Mai bine ma opresc aici, nu cred ca ea ar vrea sa stie cat de antipatica e.
Laura e o fata vorbareta dar nu zambeste aproape nciodata. Rar poti scoate un zambet de pe fata ei.
Mai sunt alte fete, chiar destule dar nu prea am ce sa zic despre ele. Macar am sa le mentioanez numele. Andreeea, Bianca, Sabiana, Iulia, Daria, Teo M., Teo N., Roxana si cam atat, cred.
VA rog sa nu va suparati daca nu va convine ce am scris despre voi, sau daca nu am scris de voi, sau daca am uitat sa va mentionez numele.

2 comentarii:

ciu_chan spunea...

Frate,i-ai caracterizat pe toti ffffff bn
Ai scris cam frumos de cei 3.nu merita sa scrii despre ei

Anonim spunea...

Bai e genial articolul. Am ras de m-am prapadit. Continua sa scrii. Asteptam cu nerabdare. Catalin