sâmbătă, 16 ianuarie 2010

De ce mi-am facut eu blog

Sa nu credeti ca am reusit sa fac un blog reusit ca acesta din prima incercare. Ca sa fiu sincer mie nu mi-a iesit absolut nimic din prima, asta e. Eu am mai avut un blog cand eram mai mic. Nu eu am facut acel blog, ci Catalin, unchiul meu. Pe atunci eu ii trimiteam pe messenger ce vroiam ca el sa posteze, iar el nu facea nimic altceva decat sa dea un copy si apoi un paste. Pe acel blog aveam parca... 2 postari. As mai fi postat pe acel blog daca nu as fi uitat adresa URL. Oricum, era un blog nasol. Insa, blogul acesta mai nou, l-am facut din cauza ca imi placea idea ca eu sa scriu cate o postare cand am timp iar altii sa citeasca si sa comenteze. Nu ma intereseaza daca comentariile sunt de bine sau de rau. Daca gasesc un comentariu de rau il citesc si incerc sa rezolv problema, iar daca prmimesc un comemntariu de bine tot il citesc si incerc sa scriu din ce in ce mai bine, pentru a ii multumi pe cititorii blogului meu. De multe ori cand citesc si eu alte bloguri ma interb ce ia determinat pe ei sa isi faca un blog, asa ca scriu la Sfantu' Google: "Cum imi fac un blog si mai ales DE CE" si gasesc acolo o multime de porcarii despre de ce nu e bine sa iti faci un blog. Unii zic ca il faci de geaba, ca nu primesti nici un ban, dar blogul il nu il faci ca sa fii platit, ci pentru ca e amuzant si e si placut. Am mai citit ca daca ti-l faci nu o sa ti-l citeasca nimeni pentru ca sunt o multime de bloguri in toatwa lumea si nimeni nu o sa isi bata capul sa il citeasca si pe al tau. Dar eu zic ca merita sa incerci, ca nu ai de unde stii, poate blogul tau va avea ceva mai special si o sa il citeasca o gramada de lume. Acum ati aflat de ce am facut eu acest blog: din cauza ca imi place sa scriu.