marți, 19 ianuarie 2010

Oare ce sa postez...

De obicei postez cate ceva la date mai importante, cum ar fi craciunul, revelionul si multe altele. Cate odata imi aduc aminte ca nu am mai postat de mult pe blog asa ca scriu su eu, ce imi terce prin minte. Cate odata stau si me gandesc la ce sa postez, o ora sau doua, stand cu mana pe mouse, ochii in monitor iar cu gandul pe "sfintele plauiri ale blogging-ului". Se mai intampla din cand in cand sa las balta postatul, gandindu-ma ca voi posta putin mai tarziu, dar defapt mai postez abia dupa o saptamana si ceva. Desigur mi se mai intampla sa deschid fereastra unde scriu postarile si sa imi vina imediat in minte un subiect nou nout, numai bun de scris pe blogul meu. Dar acum, cand ma gandeam ce subiect v-ar placea voua sa cititi, mintea mea spune un singur lucru, defapt o intebare: "Oare ce sa postez?". Asa ca fiind in pana de ideii am ales ca titlu pentru postarea mea chiar aceasta intrebare care imi venea intr-o noapte plictisitoare si mohorata pe la ora 11 noaptea. Am primit un sfat de la unchiul meu Catalin, de care am adus aminte in postarea anterioara, ca jurnalistii au o fisa in care stau scrise subiectele care le vin lor in minte, fie pe strada, fie cand se uita la televizor sau chiar cand stau cu coatele sprijinite pe tastatura, cu ochii in ecranul computerului, cu un picior pe calorifer si bataindu-se pe scaun, exact cu fac eu in situatia de fata. De acum inainte am sa retin un lucru foarte iportant: sa nu imi mai pun vreodata in cap interbarea : "Oare ce sa postez...?" din cauza ca nu mai vreau sa fiu nevoit sa pun pe cineva sa imi scoata aceasta intrebare din cap aceasta interbare cu vreo doua palme ca sa ma apuc de postat pe blog.

3 comentarii:

Gheisha spunea...

Unchiul tau trebuie sa fie un om tare destept. Mi-ar placea sa il cunosc.

Anonim spunea...

Frumos articol . Bravo !

Anonim spunea...

Frumos articol . Bravo !