joi, 7 ianuarie 2010

In Armata

Sunt in aramata si e nasol,
Pe comandant imi vine sa-l omor.
Un coleg a innebut aici,
Pentru ca s-a asezat pe -un arici.
Tre' sa trag ca prostu cu pistolul,
Si inpusc din greseala comandoul.
Colonelul m-a observat,
Un pumn mi-a tras, dar l-am barat.
El s-a infuriat si ma caftit,
Au! Ce tare ma lovit!
Nu stiu ce e cu mine,
Dar cu siguranta nu e bine.
Acum ascult de general,
Si nu mai sunt pus pe scandal.
Dar intr-o zi pe cand fumam,
A venit la mine dom' general.
Mi-a ordonat sa vin cu el,
Si l-am urmat ca un catel.
Am ajuns la el in birou,
Si mi-a zis ca sunt un bou.
Dar mi-a zis ca a glumit,
Apoi gradul mi l-a marit.
Acum sunt plutonier,
Nu mai sunt un gandacel.
Vechii mei colegi se urasc,
Unii pe altii se parasc.
Am primit un AK-47,
Trageam cu el zi si noapte.
Eram ciumeg la ordonat,
Care nu ma-asculta era impuscat.
Dar am fost dat afara din armata,
Ca am furat o salata.