sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Party-ul de la sfarsitul semestrului

La mine la scoala s-a facut un fel de concurs. Diriga ne-a anuntat despre el acum o saptaman, parca. Ne-a spus asa: " Daca mentineti clasa curata pana la sfarsitul semestrului, o sa dati petrecere." Si cred ca cei care citesc acum blogul isi dau seama ca in acel moment cu totii ne-am gandit: "Ce???... Noi sa facem curat???... Exista femei de servici in scoala asta!" Apoi ne-a mai spus: "In fiecare zi profesorii care vin in clasa va vor pune o nota la curatenie." Apoi imi zic in gandul meu: "Naspa!!". Noi nu ne-am pus pe facut curatenie, decat dupa ce profa de fraceza ne-a zis: "La cat de murdara este clasa azi, nu pot sa va pun alta nota decat 4!" A doua zi, din cate imi aduc aminte fetele au sters praful prin clasa si au maturat, desi nu prea imi mai aduc aminte sa se fi intamplat asta. In sfarsit ne zice diriga: "Maine (vineri) veniti la 12:00 la scoala cu un suc, sau niste prajiturele si stati pana la 14:00". A doua zi ma duc incantat de party la scoala cu o cutie de rulada la 9 lei. Ca la toate evanimentele ,ajung ultimul in clasa. Acolo erau puse pe banca niste cutii cu prajituri si fursecuri si cateva sticle de suc. La incaput am vorbit cu niste colegi si am inceput sa m aplictisesc rau de tot. Apoi desfacem cutiile cu dulciuri si incepe ospatul. Au fost si momente amuzante. Un coleg s-a impiedicat de aer si era sa dea cu fata de parchet, norcul lui ca a pus mainile inaintea fetei. Un alt coleg si-a luat bataie de la alti doi colegi, care l-au fugarit. Colegul care si-a luat bataie s-a ghemuit sub cuier, iar cei doi agresori i-au dat cateva picioare in fund si in coaste victimei. Nu mentionez numele celui care aproape a dat cu fata de parchet, nici al agresorilor si nici al victimei din motive de siguranta (adica nu vreau sa imi iau bataie). Apoi iar m-am plictisit. si am mai stat eu cat am stat, dar pana la urma am luat geaca, fesul si fularul, m-am imbracat cu ele si am fugit acasa. Acasa am stat cateva minute si am plecat afara. Mi-am cumparat un marker albastru ca sa fac si eu cateva graffiti. Trebuia sa ii dau vanzatoarei 10 bani, dar nu am facut asta. dupa ce am inghetat si m-am plictisit, din nou, am mers acasa. Acum vad cu nu a meritat sa merg la petrecere, ca a fost tare naspa, chiar daca am mancat bine.

1 comentarii:

Anonim spunea...

ce nebuni sunt copiii astia de clasa a 5-a